Valentine´s day, o jobb.

Har inte skrivit på ett tag, har haft fullt upp med jobb/skola osv.

Det var också någon som ville att jag skulle ta kort på kläderna jag beställde.
Så jag tänkte försöka fixa det i helgen, för då är jag ledig.

Jobbet går bra, vissa dagar går det upp o ner osv.
Men ungarna är supergulliga.
Har ont i ryggen nu dock xD


Imorgon jobbar jag å sen är jag ledig på fredag, och jag ska troligtvis ta mitt sportlov nästa vecka istället,
och sen jobba när dom flesta har lov.

Juste !

Var ju alla hjärtans dag igår, så lite sent men


Happy valentine´s day!




Nu ska jag fixa middag, träna o sen mysa ner i soffan med min choklad från igår;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0