.

Hallå sitter o kollar "The big bang theory"
Somnade på soffan igårkväll /natt med katten i i famnen, vaknade runt 04.00 på morgonen, och gick då upp o la mig. åååå va jag frös , kan jag säga!... sviiinkallt!
Somnade ganska fort igen under två duntäcken och en filt.
trött chey.

Vaknade även sent idag, fattar inte att jag är så trött hela tiden.

När syster kom hem från jobbet så satte vi igång o bakade bullar!

Pappa hade även handlat med sig lite fika osv, eftersom min faster o hennes man skulle komma hit, dom va ju sjuka när jag fyllde år så dom kom hit idag ist.

I present fick jag massa smink!
Underbart!
dom fixar alltid perfekta presenter!

tänkte ta o fota det imorgon.

Har också varit ute på promenad, burr så kallt det är!

Imorgon är det onsdag, vilket betyder att det "snart" är helg igen!;)
funkar faktiskt att tänka så , känns som det går lite fortare xD

hm vad mer?
Tänkte dra med familjen på bio någon gång i helgen, men på torsdag ska pappa till Jönköping på mässa med jobbet.
Så jag, syster o mami ska nog ha myskväll hemma.
Sen tänkte jag försöka träffa jennifer eventuellt o kanske Ida, om jag får tag på brudarna!


Hörs i morrn.






Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0