Humöret är på topp just nu<3

hej hallå

HAr precis satt mig i fotöljen, puuh vilken dag.

Vaknade runt 10.30, åkte o hämtade mina arbetskläder med papi, Efter det åkte vi hem, storstädade huset, hämtade någon lapp , drog till banken, fixade så jag får pengarna direkt till kontot osv.

Sen åkte vi in till norrtälje, hämtade syster på jobbet, drog till Willys, handlade mat osv. 
Åkte hem, fortsatte städa, tog tvätten, vek o la in den. 

O nu har pappa åkt upp till affären o ska fixa blommor till mamma. aaaw!<3

Nu ska jag kolla lite på fb, o sen ta en dusch å börja med maten!

Ha det gött så skriver jag mer sen 

Idag mår jag rätt bra 


puss!



Jag just nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0